Logo

Державна установа
«Полтавський обласний центр контролю
та профілактики хвороб
Міністерства охорони здоров’я України»

Звернення громадян

Порядок опрацювання скарг

Скарги з боку замовника чи інших сторін приймаються у письмовій формі, що належним чином оформлені.
Термін розгляду скарги не може перевищувати у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше пʼятнадцяти днів від дня їх надходження.
Якщо в місячний термін вирішити порушення у зверненні питання неможливо, керівник випробувального центру або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала скаргу. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока пʼяти днів. Тому вони можуть надходити поштою або з курʼєською доставкою або скаржник може принести особисто.
Скарги, що мають зміст стосовно лабораторної діяльності, спрямовуються до керівника випробувального центру.
Лабораторія, отримуючи скаргу, збирає та перевіряє всю необхідну інформацію для підтвердження обгрунтування відповіді на скаргу.
Відповідь оформляється та надсилається замовнику у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше пʼятнадцяти днів від дня їх надходження.

Відокремлені структурні підрозділи

poltava regions

Корисні посилання

ban-radaban-prezidentban-kabminban-mozpoltava-oda