Logo

Державна установа
«Полтавський обласний центр контролю
та профілактики хвороб
Міністерства охорони здоров’я України»

1 Назва предмета закупівлі «Природний газ» - код ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо.
2 Вид процедури Переговорна процедура закупівлі (скорочена)
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-007831-c


4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Умови застосування Згідно п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338-р з урахуванням поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, з метою ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та відповідно до статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України установлено режим надзвичайної ситуації. ДУ «Полтавський ОЛЦ МОЗ України» та його відокремлені структурні підрозділи виконують мікробіологічні, вірусологічні, паразитологічні, санітарно-гігієнічні, токсикологічні, фізичні та інші дослідження щодо безпеки факторів, що небезпечно впливають на стан здоров’я людини; проводять дослідження розповсюдження інфекційних хвороб, професійних захворювань, масових неінфекційних захворювань (отруєнь), радіаційних уражень людей. Вірусологічна лабораторія ДУ «Полтавський ОЛЦ МОЗ України» є єдиною лабораторією, що проводить безкоштовні вірусологічні лабораторні досліджень на виявлення SARS-CoV-2 методом полімеразної ланцюгової реакції для мешканців Полтавської області, а також виконує дослідження зараженого матеріалу від людей хворих на грип, кір, гепатити та інші небезпечні вірусологічні інфекції. Припинення постачання природного газу для ДУ «Полтавський ОЛЦ МОЗ України» та його відокремлених структурних підрозділів призведе до відсутності газу в газовому обладнанні, що використовується для проведення бактеріологічних і вірусологічних досліджень, відповідно унеможливить проведення мікробіологічних, вірусологічних, паразитологічних, санітарно-гігієнічних, токсикологічних, фізичних та інших досліджень щодо безпеки факторів, що небезпечно впливають на стан здоров’я людини; унеможливить проведення дослідження розповсюдження інфекційних хвороб, професійних захворювань, масових неінфекційних захворювань (отруєнь), радіаційних уражень людей; призведе до неможливості проведення вірусологічних ПЛР-лабораторних досліджень на SARS-Cov-2 COVID-19 у період дії карантину і тим самим унеможливить ефективну ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації на території Полтавської області. Вказане свідчить про наявність особливих економічних та соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом прийнято рішення щодо закупівлі природного газу відповідно до п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі переговорної процедури закупівлі на строк, необхідний для проведених відкритих торгів
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченими законодавством України, діючими на період постачання товару. Якість природного газу повинна відповідати технічним вимогам ТУ 320.001.58764-007-95 (Гази горючі природні, що подаються в магістральні газопроводи) та ТУ 320.001.58764-008-95 (Гази горючі природні, що подаються з родовищ в промислові газопроводи та окремим споживачам.).
Якість Товару який передається постачальником споживачу в пунктах призначення, має відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 (Гази горючі природні для промислового та комунального побутового призначення. Технічні умови.).
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2021 рік.
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 342000,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо. Відповідно до Методики, інформації системи Prozorro та рекзультатами переговорів було визначено очікувану вартість предмета закупівлі