Logo

Державна установа
«Полтавський обласний центр контролю
та профілактики хвороб
Міністерства охорони здоров’я України»

1 Назва предмета закупівлі Послуги з розподілу природного газу, за кодом ДК 021:2015 – 65210000-8 «Розподіл газу».
2 Вид процедури Переговорна процедура закупівлі
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-28-008405-b


4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі п. 2 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» – переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено тільки з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно ст. 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 року № 1682-ІІІ, до сфери діяльності суб’єктів природних монополій віднесено, зокрема, розподіл природного газу. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії», зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються комісією, що здійснює Державне регулювання у сфері комунальних послуг та в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національним комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. У сфері розподілу природного газу такою комісією є Національна комісія, що здійснює державне регулювання. Зведений перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень (розпорядження АМКУ від 28.11.2012 № 874-р. «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій») та розміщується на його офіційному веб-сайті. Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Полтавагаз» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку розподілу природного газу в межах території м. Полтава та Полтавської області (крім міст Кременчук, Лубни, Горішні Плавні, Лубенського, Пирятинського, Оржицького, Гребінківського, Гадяцького, Семенівського, Кременчуцького районів та села Радянське Кобеляцького району Полтавської області) відповідно до постанови НКРЕКП від 15.06.2017 № 778 в зоні розташування розподільних газопроводів, що перебувають у власності та користуванні АТ «Оператор газорозподільної системи «Полтавагаз», оскільки АТ «Оператор газорозподільної системи «Полтавагаз» включено під № 31 до Реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики станом на 31.12.2020 р., що оприлюднено на сайті НКРЕКП. Лише це єдине підприємство має можливість надавати послугу з розподілу природного газу в 2021 році для об’єктів за адресою Полтавська обл, м. Полтава, вул. Ватутіна, 35-а; Полтавська обл., м. Глобино, вул. Промислова, 3; Полтавська обл., м. Зіньків, вул. Івана Петровського, 18-а; Полтавська обл., м. Кобеляки, вул. Шевченка, 6 Приватне акціонерне товариство «ГАДЯЧГАЗ» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку розподілу природного газу, про що свідчить Перелік суб’єктів природних монополій розміщений в установленому порядку на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України «Перелік суб’єктів природних монополій Полтавської області» за адресою: http://www.amc.gov.ua. Лише це єдине підприємство має можливість надавати послугу з розподілу природного газу в 2021 році для об’єкту за адресою Полтавська обл, м. Гадяч, площа Соборна, 15. Враховуючи викладене, керуючись п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутності конкуренції, замовник повинен придбати Послуги з розподілу природного газу за ДК 021:2015 код 65210000-8 - Розподіл газу за переговорною процедурою у АТ «Оператор газорозподільної системи «Полтавагаз» та ПрАТ «ГАДЯЧГАЗ».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2021 рік.
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 204660,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо. Відповідно до Методики, інформації системи Prozorro та за результатами переговорів було визначено очікувану вартість предмета закупівлі